emmasjostrom

Alla inlägg den 20 november 2010

Av emma - 20 november 2010 19:21

TJO YOU

-HEJ

-hej

-vade göre due ?

-inge

-vaför ?

-kul

-nej äller

-asså Joe

-asså näe

-jag äger jag bästämer

-jag äger mer så jag betsämmer,

-asså man stavar det bästämer

-asså nej ? bestämmer

-asså näe bästämer, asså jag är bäst på att stava

-asså bestämmer, du SUGER

-asså du suger !

-asså näe

-asså joe

-asså du är omogen

-asså du är det

-asså jag är stencool

-asså du är fjädertönt

-näe

-asså joe

-asså NÄE

-asså jag är äldst jag bestämmer

-bevisa det

-jo jag är 42 år och är mamma till dig

-aha, kunde du inte säga det ?

 

 

 

 

visst äre jag rolig ? haha

 

idag vare träning + inge mer

hejdå

  

 

 

han är skrämmande o konstig på samma sätt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards