emmasjostrom

Alla inlägg under december 2010

Av emma - 31 december 2010 17:48

tänk att jag är så lat.

Att jag inte orkar sätta förg på headern:O

Ojojoj ja nu måste jag motionera:)

hahaförlåt, jag ska kanske göra en ny header, med lite färg iafall :D

hahahahhahahaha

  

Av emma - 31 december 2010 15:29

hejj igen:)

ja det här är den sista dagen på det här året :D:D:D:D:D:D:D

Hoppas det blir bättre, det sista året innan jordens undergång !!!!! :( jag vill leva !! haha

ja här kommer vad jag har gjort i år :

 

JA, JAG HAR FIRAT ALLA SORTERS HÖGTIDER, FÖDELSEDAGAR.

JAG HAR HAFT GODIS FÖRBUD TYP HALVA ÅRET.

JAG HAR VARIT PÅ KLASSRESA I TYSKLAND.

JAG HAR VARIT I CYPERN MED FAMILJEN.

JAG HAR VART PÅ NÅGRA CUPPPPPPPPER MED LAGET:)

JAG HAR BÖRJAT I 7:A SOM ÄGER !!

A, O LITE MER :DDD

  

cypern ta mig tillbaks, inte så JÄTTE fin bild, men så går det när emma inte orkar vara snäll, hahah

 

pöss 

Av emma - 31 december 2010 12:45

ja (L) snart det är 2011 hoppas på ett bra år

hejss vikket roligt inlägg javet

  

Av emma - 31 december 2010 12:00

hahahahahahahaha, dummmmmmmmmt!!!!!!!

aha, vad dumt ! favorit födelsedag ! tror ni att jag kommer i håg alla !!! hahahahaha, ne då , men det är alla mina födelsedagar, eftersom man önskar sig antagligen olika saker varje år då vet man ju inte vilken som är bäst, men då har man kanske fått vad man vill ha på alla födelsedagar då är ju alla favoriter !!! Hoppas att ni förstår vad jag menar :D

 

Idag vaknade jag typ halv tio (skönt) och då spelade jag duoduo på min iphone (som förresten kommer funka den 7 januari, istället för den 28 december !!!!  ) och sen drack jag frukost (smoothie). Ja sen har jag letat efter min KAMERA som jag har tappat bort !  Den är ju så pytteliten ! hhahaha, ja så nu letar jag o letar o letar o letar ......ja idag blir det paangpang !!!! Tussan kommer säkert bli rädd eftersom hon är rädd för allt annat !  hon är rädd för : dammsugare, papperspåsar, plastpåsar, kartonger, när man kommer upp för trappan i skor, lite mer men jag kommer inte på allt ;)

///pöss (L)

  

jag o alma (L)

Av emma - 30 december 2010 10:54

   Mitt favorit minne ??

Ja, jag har många underbara minnen :D

En hel sommar på marlan med michaela:) det var väll roligt ?

Men cypern var nog roligast :D

 

aja, idag ska vi kanske bada, och gå på bio :D

Länge sen båda grejjerna , haha

Aja, har tråkigt nu, nu kom alma och fråga om vi kan spela spel , och nu säger jag ja, så jag måste gå

pös

s

Av emma - 28 december 2010 10:49

HELLO !

Mitt värsta minne var när jag fick veta att min morfar var död :'(

 

Ja, typ för 50 minuter sen vakna jag :D Skönt att få sova !

Idag ska jag till birsta med michaela.

Det är rea vettni !

AJa, vikket intresant inlägg.

 

//pöss

  

Av emma - 27 december 2010 15:05

   HEJJ ja som ni ser så, ja, jag vet inte om jag ska byta !!! buhu,

KOMENTERA VAD NI TYCKE BYEEE

 

Av emma - 27 december 2010 13:46

AHA, vad ska jag skriva om mina drömmar...

Jo, jag har 1 STOR dröm, och flera små drömmar!

Men min största är.....:

 

 

Jag ska bo i Barcelona, och vara jätte RIK haha, men inte för rik, bara så det räcker:D

Ja, och så ska jag spela för FC BARCELONA. Oja jag vet att dom inte har nåra tjej lag, men jag ska spela med Killarna :::::haha

Huset jag bor i ska ha en pool :D

HAHA, ja den kommer slå in!

aa, det där var väll lite av min drömm :

 

  

  

  

  

pöss

 

 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards