emmasjostrom

Alla inlägg den 29 november 2010

Av emma - 29 november 2010 18:36

Heeeeeeej

el clasico here I come till tv:n haha

hejjjjjja FCBARCELONA

haha, aa, tack sofie för att du finns, tacktacktack+ ett extra tack för att du tippsa mig om kalendern med fcb på ! älskar dig! Bilder på mig, och kalendern, föresten, tänk att det är snart julafton :) SAKNAR DIG MORFAR , snart är det två år utan dig........ Karin dindag bläääää, men ändå ooooo );) haha, aa, det kommer en julbild som ni säkert har sätt :)

hejdå::::::

  

                   

Av emma - 29 november 2010 16:46

Hola

idag har det vart en okej dag

jag har träningsvärk i nacken, det är inta Skönt ska ni veta !

       Sofie...Amina...Hanna...Malin

I Love you,jag är så himla glad att jag har er ! 

Många mer betyder mkt för mig ! 

byebye

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards