emmasjostrom

Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 31 januari 2011 16:43

Bara för me have boring :)

sÅ KOMMER BILDER :)

                                                                                      

so unwonderful ! haha:)

Av emma - 31 januari 2011 16:00

Här kommer en videoblogg sen hanna o malin var här på lovet :)

hehe, jag vet den är braig, iafall när jag sa hej :) Om ni inte hör det är det för jag skriker hej, men det låter som ¨voff¨ typ :)

Av emma - 31 januari 2011 15:58

hoppas det funkar nu !

Av emma - 31 januari 2011 15:33

Hejsan :)

Ja som ni ser så ja nickelodeon det är vad jag gör nu, nördar nickelodeon ! Haha, jag kollar på ICarly :) Thaha 
                                     Dagen

Först så vaknade jag :)

Sen så åt jag frukost borstatänderna, satt upp håret, packa väskan, läste lite :)

Sen åkte vi och hämta soz och hanna ,  åkte till skolan :)

Lektioner:

Spanska

Matte

So (prov)

Lunch (ingen mat)

Biologi

Fysik

Sen nu sitter jag här och slappar. Ikväll blir det att plugga och kolla På Familjen Annorlunda hehe :)

haha Så INTRESANT !

vihöres

  

 

Av emma - 30 januari 2011 22:47

  

gamma härå ?

Av emma - 30 januari 2011 22:11

<object width="480" height="360"><param name="movie" value="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=163487"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess"value="always"></param><embed src="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=163487" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="480" height="360"></embed></object>

jaha, vad är detta då ? :o Haha klicka på nå !

Av emma - 30 januari 2011 19:23

                    

så fina jag vet :)

Av emma - 30 januari 2011 14:39

Internet funkar ! :D

Ja som ni ser funkar internet :)

Glad gubbe här då :)

Ja nu har jag FÖRSÖKT med en videoblogg, men nej det ville sig inte ! :8

Menmen när internet inte inte funka härdå så har jag gjort massvis med headers bara för jag är tråkig !

Så ni får komentera !

haha, men igår firade jag ju lite födelsedag :D Haha tårtan var GoD !

Hehe, löv tårta jag ! Men typ vid halv 12 började jag och alma en smet till ganska små cupcakes, smeten var smått god :D

Haha :) Men den ska stå i kylen hällst under natten , men den behöver inte det :) Men den får stå där tills Alma är Hemma Från birsta med hennes kompis ! Längtar. Bilder kommer sen ! (hoppas jag, om jag inte är lat :) 

Men i Fredas fick jag gå hem från skolan vid typ 10 för jag hade så otroligt ont i huvudet! MIGRÄN ! Fy tusan vad jag hatar migrän !!!! Det gör så otroligt ont ! :0 Ja så då kunde jag ju inte vara med på träningen heller ! SURGUBBE HÄR DÅ ! :'(  Men nu blir det väll att göra inget. Nu kom alma hem så hejdå !

                                        

Förlåt men ska jag gå ! Haha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

vihöres !

 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards