emmasjostrom

Alla inlägg under februari 2011

Av emma - 27 februari 2011 19:46

Maräng

20st

6 st                                                äggvitor

3 dl                                                socker
1 nypa                                            sa
lt  
 

Gör så här

  1. Sätt ungnen på 150 grader. Vispa äggvitorna till dom bildar ett fast skum. Tillsätt socker och en nypa salt, om man vill kan man vända ner mandelspån , vispa ca 6 min . Smeten ska bli blank. Klicka ut klickar på plåtar. Ställ in den i ugnen ca 50 min, tills toppen är krispig och insidan är seg.

  

Av emma - 27 februari 2011 19:20

tjollahopp :*

Nu sitter jag i mitt lilla rum och bloggar:)

Här brevid ligger en söt katt vid namn Maja :)

Jag kommer snart tillbaka med ¨veckans recept¨ vi ses

:)

     

Av emma - 27 februari 2011 15:32

hej alla sötisar :)

DET HÄR BLIR ETT SNABBT INLÄGG =)

HAha, menmen imorse var det match:)

Vi vann med 2-0, grymt bra spelat tjejjor, <3

hejdå :)

förresten, vem äre som har gett mig en sten som det står¨min bästa vän¨ på <33
hejdå
     
Av emma - 26 februari 2011 17:08

Hej hej :)

Kom nyss hem från birsta :)

Köppte två saker, eller tre,

1, hårnålar

2, present till mamma

OCH EN SAK TILL :)

Haha, hejdå, ska nörda lite nu :)

  

Av emma - 26 februari 2011 10:42

Jag har typ blivit helt besatt av gubben i lådan ?

Jag suger, och den har tydligen gått på radio och så, men ändå har jag aldrig hört, och jag som lyssnar på radion  när jag ska sova, när jag läser när jag sitter här, när jag fotar, när jag gö allt , men ändå har jag aldrig hört den, jag var nog döv^^

menmen, jag och alma nördade den igår kväll :)

japp, imorn äre match istället för en jobbig träning.

haha, vilken timing, närå men det blir fun att spela match :D Hhaha, sist vi spela cup då kan man inte säga att vi var bra, menmen iår blire mycke matcher som gör så att vi kan visa hur vi igentligen spelar :)

 

love 

Av emma - 26 februari 2011 10:15

HEJSAN:)

Jag vaknade troja vid halv nio :)

Sen så har jag inte haft nå att gö:)

hejdåååå

 

dagens facelook , och morgonens frissa :) 

Av emma - 25 februari 2011 21:52

Hejsan :)

Jag Har lite boring ja, så nu blir det ett nöje att skriva här, med blå ful text :)

Japp, byte på lilla färgen :)

Jag måste komma på nått att skriva :)

Ja juste, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Jag glömde min biologi bok som jag har skrivit saker i som jag ska här :´(

Det handlar om.....

Bloggen :O konstigt va, nä men tills på söndag :'( :(

Då är det ju ¨veckans recept¨ och jag hade skrivit lite i den. Asså sånt som jag ska ha med :)

Jag ska komma på lite mer veckans grejer :)

Just nu sitter jag och kollar på skavlan?:0 Bajs tråkigt ju ! Fattar inte varför man gör ett sånt program, menmen lite bra var det ïdag¨ för det handla om Egypten en svensk reporter hade blivit ¨misshandlad¨ och nån hade högt han i ryggen, läbbit :(

Kan man hare tråkigare än jag?

SVAR: NEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Av emma - 25 februari 2011 17:33

många inlägg idag då, bara för emma har tråk....

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjsan, ska gå o äta snart

    

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards