emmasjostrom

Alla inlägg den 9 december 2010

Av emma - 9 december 2010 19:14

Heeejjj, som ni ser på rubriken...

ja nu ska det faktiskt hända, nu ska jag skriva ett långt inlägg för en gångs skull !!haha, ja nu har jag laddat in bilder på denna dator HIHI, nu sitter jag och smsar med lilla hanna ! haha (lilla) jao:) och så pratar jag med michaela på msn (L)eller nu så är hon inte vid datorn:)eller nu kom hon tillbaks igen, haha(L) jao, nu sitter jag och knäpper kort igen, men jag orkar inte gå ut! jag måste tvingas till de!!!haha, jag vill seriöst knäppa kort men jag vill seriöst inte att det ska vara kallt! oj vad många seriöst hahaha, vad fult det låter!!!!

 Det här kommer ta lång tid:OOOO

jao, nu sitter jag och¨manipulerar bilder¨ haha,a eller redigerar bilder, mm(L)

Som sagt imorn är det cup, första matchen är mot timrå, och vi har samling klockan

15:00 :D så jag tar ledigt klockan 12:30 Wiii (L)haha, vet ni imorn är det kemi prov !! blächh haha fult, nu loggade michaela ut   haha, aou, det här tar såååååååååååå lång tid !!j!!u!!haha, vad jag känner mig konstig, haha, jag skriver haha hela tiden ju haha,

jaoooo

Nu tittar jag på tv! Vad intresant va!? hahahahaha...

Jag vet !!!! HAHOHAHOHAHO...

Jag önskar mig en IPod visste ni de, jag vill inte ha en IPhone för jag gillar min mobil, och jag vill inte tappa den i golvet så den går sönder, och om man vill laga den så kostar det typ som en ny mobil!!! :O det skulle jag aldrig i hela mitt liv göra!!! Bajs men jag vill ha en IPhone om den inte skulle gå så lätt sönder !!! :O Bajs, dom är ju så kola ! KOLA HAHA COOOLA jag menar det verkligen  oo, men jag vill ha en IPod nu, eller? bläääääääääää, jag kan inte bestämma mig !! Nu ska jag bestämma mig! Men då får ni hjälpa mig !!!!!!! Komentera vad ni skulle vilja:D snälla ?(L) :D jao, vet ni jag gillar att skriva  jaoo, och OKI haha, snart ska jag ta och plugga lite bläääääääää, Kemi !!BAJS, men en grejj, jag vet lixom inte riktigt vikka sidor jag ska plugga på.. SkitSkitSkit ju

jag tycker om kemi lite, men ibland är det faktiskt drygt...nu ska ni få se bilderna (L) redigerade/manipulerade

             

bajs bilder, jag vet...

jaoo, jag längtar till Lucia cupppp,haha, ingen kan längta mer än jag !!!!!!det går lixom inte, men det dåliga är att det är i NCC hallen, jag gillar inte den, för den är så liten, och att det stinker där ju!!!! är det nån mer än jag som har tänkt på det, i dOn´t like it JU hejdå

hejdåhejdå

Av emma - 9 december 2010 16:14

hejj alla läsare ;)

Vet ni jaag fryser!'

MYCKEEEE

AJA, nu ska jag ta och dammsuga i badrummet, och städa mitt rum och ja, ni vet städa ;(

haha, ja men idag var det en normal dag i skolan , so ¨prov¨ jag skrev 3 hela sidor ! ooo kung, haha, nej men aja, ja, IMORN ÄR DET CUP, så jag ska gå från skolan vid 12:30 ooooo, emma=glad, just nu , snart blir jag deppig, jag känner det på mig.....mm

jag har tänkt på en sak - det är snart - christmas ::::::))))) haha ========) haha (L)(:)

nu hade jag tänkt att skriva ett långt inlägg, med GAMLA bilder, jag orkar seriöst inte gå ut och fota !!! det är ju as kallt !!!! Om det är nån som gillar det här PANG på de ! haha skämta bara !

Minnen med klassen !

ja, när Emma (inte jag våran handledare) öppnade dörren där vi har engelska, gick vi in dit då och så låste vi engelska rummet och gick in grupprummet, vår lärare såg oss inte , men säger inga namn en person kollade in och då såg läraren oss, sen gick vi ut därifrån och så låste läraren dörren till grupp rummet, och då var fanny kvar där inne och började banka på dörrn, haha, sen oppnade läraren dörrn!! haha

nu vill mamma att jag ska gå herrå blir en bild iaf

mamma säger att ajg måste städa :(

  

 

Av emma - 9 december 2010 16:14

hejj alla läsare ;)

Vet ni jaag fryser!'

MYCKEEEE

AJA, nu ska jag ta och dammsuga i badrummet, och städa mitt rum och ja, ni vet städa ;(

haha, ja men idag var det en normal dag i skolan , so ¨prov¨ jag skrev 3 hela sidor ! ooo kung, haha, nej men aja, ja, IMORN ÄR DET CUP, så jag ska gå från skolan vid 12:30 ooooo, emma=glad, just nu , snart blir jag deppig, jag känner det på mig.....mm

jag har tänkt på en sak - det är snart - christmas ::::::))))) haha ========) haha (L)(:)

nu hade jag tänkt att skriva ett långt inlägg, med GAMLA bilder, jag orkar seriöst inte gå ut och fota !!! det är ju as kallt !!!! Om det är nån som gillar det här PANG på de ! haha skämta bara !

Minnen med klassen !

ja, när Emma (inte jag våran handledare) öppnade dörren där vi har engelska, gick vi in dit då och så låste vi engelska rummet och gick in grupprummet, vår lärare såg oss inte , men säger inga namn en person kollade in och då såg läraren oss, sen gick vi ut därifrån och så låste läraren dörren till grupp rummet, och då var fanny kvar där inne och började banka på dörrn, haha, sen oppnade läraren dörrn!! haha

nu vill mamma att jag ska gå herrå blir en bild iaf

mamma säger att ajg måste städa :(

  

 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards