emmasjostrom

Alla inlägg den 27 december 2010

Av emma - 27 december 2010 15:05

   HEJJ ja som ni ser så, ja, jag vet inte om jag ska byta !!! buhu,

KOMENTERA VAD NI TYCKE BYEEE

 

Av emma - 27 december 2010 13:46

AHA, vad ska jag skriva om mina drömmar...

Jo, jag har 1 STOR dröm, och flera små drömmar!

Men min största är.....:

 

 

Jag ska bo i Barcelona, och vara jätte RIK haha, men inte för rik, bara så det räcker:D

Ja, och så ska jag spela för FC BARCELONA. Oja jag vet att dom inte har nåra tjej lag, men jag ska spela med Killarna :::::haha

Huset jag bor i ska ha en pool :D

HAHA, ja den kommer slå in!

aa, det där var väll lite av min drömm :

 

  

  

  

  

pöss

 

 

Av emma - 27 december 2010 11:53

Hejjjhejj, okej jag vaknade inte nu, men god lunch då ?

Ja kom nyss ut från duschen, så nu ska jag väll bara fixa mig ? Kanske ! Jag hatar att gå runt med blött hår, men dety gör jag faktiskt rätt ofta ? :S Smart jag är, kläderna blir ju blöta, SMARTA EMMA kallas det !

aha, undra vad man ska göra idag då.....det här är min  sista dag min vanliga lilla söta mobil, för imorrnnn går jag över till min cooola IPhone 3GS !! :D Glad emma här !

HAHA, JAg skrev alldelllllles nyss hej till hanna via sms, hon svarade

-Hejsan:) vad gör du då ?

jag svarade

-Bloggar :):) SJ ?

hanna svarade

-najs:)inte mkt, ska snart till birsta :D

haha, nu har jag trååkigt !

snalla hjalp mig !  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhejdå, lite bilder från gårdagen ! ;D

                      

vissa kanske ser redigerade ut / men det är dom inte !

vi hörs

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards