emmasjostrom

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av emma - 10 januari 2011 21:30

Hello, ja nu ska ni få se några bilder som jag knäppt aldelles nyss. På typ pärlor, och tårta som jag o Alma har jobbat på.

Och sen igår / chokladpudding :D

Ganska nöjd blir man ju iafall. ;)

Nu ska jag gå och städa. ! Ni kanske inte vet hur mycke utklädningssaker jag har på golvet;)

Haha, från min malin o hanna, och alma och almas kompis film, men tyvär kan vi inte visa den, för vi hade filmat med fel;( haha, ja vi e smart;)

JApp, nu ska man väll ladda för morgondagens skola. Jag gissar på läxor ? HAHA

Härkommerdombilderna iafall :) :)

     

     

      

    

    

        

  

                                                  
                        


  

Av emma - 10 januari 2011 17:39

Hejjj :)

Idag började ju skolan igen :/

Haha, oj jag glömde ¨ficklampan¨ haha. Och jag har ju tappat bort fysik mappen -_- men det gick bra :D Haha, och nu är det bra ;)

Och så på so:n så ritade vi anteckningar. Det tog 1 och kanske en kvart :O

jobbigt !!!

Vi har redan fått 2 läxor.

Och så fck vi reda på att vi har prov i biologi (tror jag) innan sportlovet.

Blä, hatar läxor och prov :/

:(

men aja finns inget att göra nått åt :'(

Hejdå

 

eh, Fulig bild ?

Svar: ja ! 

Av emma - 10 januari 2011 17:32

Hejsan :)

Ja, min favvo plats är CYPERN haha, oj vad jag tjatar;) hehe.

Och min säng och matbordet :)

Och här vid datorn, annars kan jag ju inte blogga :S

 Hejda

  

ja, jag vet, SÅ FIN BILD eller nä !

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards