emmasjostrom

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av emma - 17 januari 2011 20:09



Här kommer min önskelista :)

 

  • Kläder

   

 

  •  Pengar

 

 

 

 

  • Böcker 

   

 

 

  • Överkast

 

   

 

 

  • Presentkort på birsta o h&m o gina :D

 

 

  

 

 

Det bästa till sist :))))

 

 

   

haha Det önskar jag mig Eller en sak till :)

 

 

   

och en tub halsduk, men nu orkar jag inte lägga upp nån mer bild, opps jag glömde prickarna

hejdå 

Av emma - 17 januari 2011 18:23

hejsan (L)

Idag har jag gått i skolan. Konstigt :o Det har ju aldrig hänt förr ! :O

HAha, aja på idrotten hade vi ehäh badminton och killarna hade pingis haha !!

På so:n hade vi läxförhör :'( och på fysiken :'''''''''''''(

hehe, så snart ska jag nog gå och plugga lite mer :( Engelska.....

Jag gillar inte engelska, gillar jag nått ämne ? :o Nej !

Smoothei är gotti visstei nii deti ?i

Hahai jagi hari såi roligti hahai :)i

elleri intei hahai :)i

nån gång kanske ni får se dagens outfit. HAAAAAAAAAAAAHA

  

förlåt för gamla bilder :( sitter vid den vanliga datorn med dom gamla bilderna ;/

Av emma - 17 januari 2011 15:20

Hejsan , nu sitter ja i bilen pÅ väg hem. Jag bloggar från mobilen :) ja anledningen till att jag bloggar att det hände en rolig ful sak innan vi satt oss i bilen ;) haha:) men ja det var såhär att när vi var på väg till bilen sÅ gick vi ner i en backe i skogen. Där var det ganska halt:) och då så gled soz ner för :D Då ramla hon framåt :))) Hahahahahahaha, jätte roligt :D vi skrattade ganska mycke kan jag säga :::::D:) haha aja Puss :*

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards