emmasjostrom

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av emma - 6 februari 2011 16:07

                                                                   Bilder :)

ni får vända på huvve ...

 

Av emma - 6 februari 2011 13:59

    

hittade en gammal tröja i garderoben som jag kunde ha^^

- HELLO KITTY - hhaha fail !

Av emma - 6 februari 2011 13:50

halomi ost och parmaskinka^^

 


tacos 

   

   

efterrääääääääääääääääääääääääääätt 

Av emma - 6 februari 2011 13:36

Hellow alla söta läsare:)

Jag har vart hemma ett tag nu.

Jag har vart på träningen. Roligt som vanligt ^^

Ska strax gå ut och knäppa kort^_^ Det är ju underbart väder :D

Jag saknar sommarn :/ Men nu är det inte mer än länge kvar. Det är för länge för mig. Jag vill att sommarn ska vara här nu :)

Vet ni, efter varje rad jag skriver så skriver jag en punkt eller en smiley ^^ tihi :)

Maja är söööööööööööööt. Hon är pytteliten, mindre än tussan :o

Och tussan är liten också.

Jag tycker att när Maja springer, så ser hon ut som en råtta :P

Men det är för hon är så spinkig ! Och så har hon kort päls, inte som Tussan hon har lång^^ Båda är so gölliga :) Men dom bråkar om vem som ska få bestämma här.. ;)

Jag tror att Tussan vinner, för hon är dubbelt så gammal, och hon bodde här först^^

Tycker synd om Maja :/

Men jag kan inte gö nå. Så då får det va. Jag tycker det är läskigt när dom gör så.. Jag ropar på mamamamasen :) haha, det står mammsen :D

Men OJ vad jag skriver jag kommer bara på mer o mer:)

Men NEJ säger jag, jag vill ju inte tråka ut er ^*^

  

tråk bild då menmen^^

Vihöres^^

 

 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards