emmasjostrom

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av emma - 8 februari 2011 21:06

This is the resultat :

           

nu ska jag fortsätta kolla på house.  

ViHöres 

Av emma - 8 februari 2011 21:00

  

från vänster:

Min mobil :)

Nässprej

Echinacea

Vatten

Dator

 

Mina bästavänner för tillfället.

Hehe :)

vihöres

Av emma - 8 februari 2011 15:36

                                  

Av emma - 8 februari 2011 14:40

Hejsan :)

Nu för en stund sen så kom Hanna, Malin och Soziar hit och prata ^^kuligt (vet att det heter roligt) Dom skulle till Hanna ^^

Men jag och Alma (alla barn in tha family is sjuk) knäppte kort med web kameran, som ni kommer få se^^ Haha, vi är för fina !

Senare kommer ni få lite ¨finare¨ bilder, haha :D

Men nu ska jag baka ^^)) Hihi, alma ska hjälpa till :)

Gissa vad vi sksa baka ? (L)

Det säger jag inte det får ni se, eller gissa :))

Gissagissagissagissagissa... Haha orkar inge mer )

                              

vi är så underbart fina ^^)

vihöres :)

 

 

Av emma - 8 februari 2011 10:42

Hellow :)

Tänk inte på den där smilysen...

Jag är idag förkyld, så jag stannar hemma, så jag kan gå på skolan imorn, och träna ^^)

Vi har ju cup fredag-söndag ^^ och jag har längtat till den här cupen ända sen vi fick veta att vi ska vara MED. Så om jag är sjuk då kommer jag inte vara glá... Menmen :) AJA ... Ni kommer få några inlägg idá bara för jag inte har nå mer att göra än att plugga engelska^^

                               --

  

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards