emmasjostrom

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av emma - 1 februari 2011 18:57

  

haha barar för man har boring... fin ja e då .... ´noot

om ni undra är det där vita i mitt knä tussan <3

Av emma - 1 februari 2011 17:16

Men hejsan, förlåt för det tråkiga inlägget ^^ Men hade ingen lust

Aha, idag på so:n var det ganska kuligt. Haha :)

Vi hade rollspel ! Jag var med Jennifer,  Agnes och Olle. Vi ägde :D Haha, det var iaf rollspel om Jesus ! Haha...

Sen så kollade vi på Frankenstein ! FYYYYYYYYYYY hatar den, läskig ju :o Hanna satt o nöp mig ^o^ Inte kul...haha :)

Sen Så EFTER :):) Frankenstein så slutade vi :D 

Haha, fint med smilysar mitt i en mening!:o

Haha

Ähhh vet inte om jag har lagt ut den här bilden, men jag tycker lite om den :) 

Av emma - 1 februari 2011 14:52

Hejsan :)

Skola idá igen ! Som vanligt :/ Jag gillar inte skolan ;/ För man får läxor ju ! haha ! :(

Men jag har inge roligt att berätta, så bye :)

nu ska jag ta och plugga !

 MattE   SPANSKA !           

Bara för Jag Har tråkigt

       

vihöres

Av emma - 1 februari 2011 07:07

      

Kenare alla februari barn :) Haha :)

Ja nu ska jag väll gå och ta frukost :)

Smooooothie (banan och päron MuMs=) och en macka

vihöres

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards