emmasjostrom

Alla inlägg under december 2010

Av emma - 27 december 2010 11:53

Hejjjhejj, okej jag vaknade inte nu, men god lunch då ?

Ja kom nyss ut från duschen, så nu ska jag väll bara fixa mig ? Kanske ! Jag hatar att gå runt med blött hår, men dety gör jag faktiskt rätt ofta ? :S Smart jag är, kläderna blir ju blöta, SMARTA EMMA kallas det !

aha, undra vad man ska göra idag då.....det här är min  sista dag min vanliga lilla söta mobil, för imorrnnn går jag över till min cooola IPhone 3GS !! :D Glad emma här !

HAHA, JAg skrev alldelllllles nyss hej till hanna via sms, hon svarade

-Hejsan:) vad gör du då ?

jag svarade

-Bloggar :):) SJ ?

hanna svarade

-najs:)inte mkt, ska snart till birsta :D

haha, nu har jag trååkigt !

snalla hjalp mig !  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhejdå, lite bilder från gårdagen ! ;D

                      

vissa kanske ser redigerade ut / men det är dom inte !

vi hörs

Av emma - 26 december 2010 22:06

Hello(L)

Ja nu  ska ni få se vad jag har fått i julklapp :D

 

Idag har jag spelat wii med Alma, och så åkte vi till Birsta och köpppppppte skydds plast till MIN NYA IPHONE 3GS :D

I LOVE IT!!!!!  HEHE

aja, nu sitter jag här för att blogga till er, hoppas att ni gillar min blogg! Annars ni ! haha

aja, här kommer bilderna som jag lovar er !

                       

    

Av emma - 26 december 2010 21:58

Hello, vad ska jag skriva om den här veckan :S

jag vet inte :0 haha

Okej jag får försöka !

Ja i tisdags slutade höst terminen ! :D Så nu har vi lov!!

Ja i fredas var det julafton:DDD Jag saknar den.

(den här julaftonen har varit den bästa!!!!!!)

Jag har inte gjort så mycke sen , idag var vi o kolla på skal! Men vi köpppppppte inga ! D:

 

färsk bild !   :)

Av emma - 25 december 2010 16:39

Hello, alla glada :D

Jag är glad :D

Igår fick jag :

-300 kr

-strumpor

-vantar

-jetset

-laptop

-IPhone 3gs

-hörhängen

-fotbolls kalender

+ lite mer

 

 

Ja,  I MIN HANDVÄSKA

 

 

böcker och idrotts kläder

hejjs

  

Av emma - 24 december 2010 13:11

okej, nu ska jag säga det här snabbt::

-JAG HAR INGEN SPECIEL TRO

så nu var det klart:haah
Ja
JULAFTON så
MERRY CHRISTMAS :)
Aja, farmor och farfar kommer strax så BYE
 
gammal bild :D 
Av emma - 23 december 2010 22:52

Hejjj, tänk att imorn är det jul!

Idag vart jag besviken på heffnersklubban :(

Mamma och pappa köpte en julgrran av heffnesklubban , och asså vikken ful, smal! ojojoj!

aja, jag får väll nöja mig;) Jag längtar tills imorrrrrn!

A, nu har jag ont i nacken, jag kan bara kolla fram! Buhuhuu, haha, nejdå, haaha. Imorn blir det att va med de familj och farmor och farfar:D

Aja, det kanske kommer nån bild på vad jag har fått på lördag.

Hejjå

 

my little angel (A) 

Av emma - 23 december 2010 17:14

Hejj, ja, ett ögonblick! Okej, jag tar ett dåligt och ett bra!

Det bra:

Hmmmmm, det var nog.......

När vi vann ytterhogdalscup:D Iafall då, jag kommer inte på nå mer!

 

Det dåliga:

Jag har tre!

1.En var idag, när jag gjorde nått med nacken idag. Ajjjjjjj, har fortfarande ont!

2.När Morfar dog 2008! Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!

3.När jag fick en pinne i foten när jag Michaela och Ebba plocka blåbärr, pinnen for rakt igenom foppatoffeln. Och nästa dag var det fotbollscup.

 

 

aja hejjdå

  

Av emma - 22 december 2010 12:46

Okejj, ja nu ska jag väll berätta om mina bästavänner, (L)

Ja tyvär har jag ingen bild på nån av dom för jag sitter vid pappas dator:(

Men jag får förklara dom så bra det bara går !

 

Ja, jag har 4 bästavänner, men sen har jag ju flera bariga vänner, HAHA

Hanna Wiklund, Malin Ölhén, Amina Agic och Sofie Axelborn (L)

 

Hanna Wiklund:

Ja dig har man väll känt VÄLDIGT länge.

Ja vad kan man säga UnderBar.

Igentligen kan man säga mycke.

Men en sak:

Puff är Underbar

 

Malin Ölhén:

Ja dig har man ju inte känt så jätte länge, men jag älskar dig!

Paff du är underbar!

Dig kan man inte leva utan !

 

Amina Agic:

Visst var det 3:an eller 4:an du börja med min klass ?

Det var tider det!

Nu träffas vi inte lika mycke , men typ varje dag på våra raster!

Du är sjukt saknad att vara med.

 

Sofie Axelborn:

Ja vi började va med varan det här året.

Men det har varit ett bra år med dig!

DU är en unik liten älskad person.!

 

 

 

 

Ja det var väldigt lite om mina underbara vänner , som jag älskar!

 

FÖRLÅT för att jag inte blogga igår, men vi hade inget internet!

vihörs

 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards