emmasjostrom

Alla inlägg under december 2010

Av emma - 7 december 2010 14:51

BILDBRISSSSST

DET HÄR BLIR ETT TRÅKIGT INLÄGG HAR INGET ATT SKRIVA SKA PLUGGA

BYE

  

ASSÅ FÖRLÅT FÖR ATT JAG TAR SAMMA BILDER HELA TIDEN, JAG SKA SKÄRPA MIG... 

Av emma - 6 december 2010 16:49

 

förlåt för det vart en sommar bilddd 

Av emma - 6 december 2010 15:41

Hejj alla läsare :)

Idag vart det skolaa ;)

På fysiken var det faktiskt ganska okejj, vi gör en ficklampa hhhahaahahha, och sen på kemin labba filtrering eller vad det heter,,,...

HAHA

Snart hade jag tänkt att plugga lite och sen träna :) bye

  

Snackka om jag har BILDBRISTTTTT

Av emma - 5 december 2010 17:29

Hejj,

Kom hem från birsta med hanna för kanske tio minuter.. Vi har haft KUL , jag har köpt mycke julklappar, hehe...Men jag kan ju lixom inte visa vad jag har köpt :) men jaja,

  

Av emma - 4 december 2010 10:01

heejj

sorry för jag inte blogga igårrr.. :)

men jag var med puff och paff HAHA

mm, vi hade ingen sysllöjd så vi slutade före lunch men vi fick veta det efter lunch. hehe, föresten:)  LÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄ
SLÄSLÄSLÄSLÄSLÄSLÄS

piffpaffpuff.bloggplatsen.se

  

Av emma - 2 december 2010 20:26

Hey you :)              

jag har haft tråkigt i kväll, haha, och imorn skulle micka kanske sova här men det gick inte.

Det är snart helg fy vad SKÖNT. bilder snart, hejdå intresant jag vet .

  

Av emma - 2 december 2010 17:14

Holaaaaa

orkar inte fixa tekst stil hahahahahahaha, aa,

har inget att skriva har TRÅK, skulle kanske gå på bio men dom jag fråga kunde inte :( sen ska jag knäppa kort, när jag o soz o simone åkte vi ner i en trappa. Simone vann på tiden 2:9 mot soz  3:1

haha, , just nu är jag inte på humör, är lite sur, jag vet lixom inte vfr ! haha    , bye

      

Av emma - 1 december 2010 16:23

Hejj,

idag var det en bra dag, har vart på utvecklings samtal, jag tycker inte om det, men det gick väll bra :)

Ska äta nu så det kommer en bild i ett annat inlägg senare, på ck och nåannat.... by

 

puss & kram 

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards