emmasjostrom

Alla inlägg under december 2010

Av emma - 20 december 2010 19:50

hejj, ja nu berättar vi om min dag !

 

ja, min dag började med att jag vaknade, typ klockan 7, sen gick jag upp 14 minuter över, då kollade jag på Julkalendern hehe, ja, sen åt jag frukost ( mackor )sen borsta jag tänderna, och fixa mig :) Klockan 8 åkte pappa, jag, Alma, Erik för att hämta Hanna, påväg till skolan :D På skolan var det juldans! USCH, aja men vi fick iafall bara ¨dansa med småbarn¨ typ iafall(a) haha, sen efter 50 minuter så städade vi skåpen, och efter det pratade vi i emmas grupp (inte min , våran lärare(a) Sen vart det lönch (haaha) pyttipanna, bLÄÄÄÄÄÄÄääääääÄÄääÄä, haha, jag inte gilla ! hehe, aja, efter det var det rast, vi spelade maffian kulkul,sen kollade vi på film tråkig!:( Men vi fikade:D Men fikat tog slut:( Men vi slutade skolan:D Men jag vart blöt när vi gick till bilen :( Men jag kom hem:) HAHA,

a, men när jag kom hem så satt jag mig här på andra sidan data skärmen, haha, men jag glömde att blogga, så jag gör det nu! När vi var hemma fick jag ont i huvudet! :G skit, a nu ska jag gå och baka pepparkakor:D

SÅ :

vihörs!

     

Av emma - 19 december 2010 21:41

Hello, idag åt jag:

frukost- 2 mackor

lunch- pannkaka

middag- potatissoppa

kvällsfika-pepparkakor ;) haha

 

Ja, jag har bakat pepparkakor, gotti. Imorn är det skola blä!!!! Juldans bläblä!

Aja, glömde säga att det vvar sista träningen idag ! :(:d BAJJJJJS

hejdåå 

  

mina söta ängel (A)

Av emma - 19 december 2010 13:47

Tjolla hopp alla glada:D

Ja nu har jag precis ätit klart:D PANNNNNNNKAKORR!! :D

Idag har jag tränat, jobbigt först och sen fotbll, och tävlingar (L) Jag har vunnit alla tävlingar 5 poäng :D av fem möjliga jag är 1:a

GLADGUBBE :d

snart ska jag gå ut med alma och hennes kompis nere på gatan :D JAG gillar sånna här :D

hejdåå

 

ph/ jag stolt över min lilla ängel (L) 

Av emma - 18 december 2010 21:54

Hello, ja, nu blir det så att jag ska berätta om mina syskon ;)

JA, jag har 2 syskon, en bror som heter Erik och går i 9a (jag går i 7a så vi går i samma korridor ;() sen så har jag en syster som  går i 3b.Hon heter Alma :) Alma spelar innebandy (avis) och fotboll, och Erik spela innebandy (avis) .Erik är målvakt, och Alma är allt möjligt ;) Jag o Erik bråkar ofta , haha, syskon kärlek, (L) A, men när vi inte bråkar är vi snälla, haha, ne men ja vi äger  HAHA, ao, men iafall, syskona SJÖSTRÖM äger fett !!!!!! HAHA

 

detta är syskona SJÖSTRÖM som äger fett !!

vi hörs 

Av emma - 18 december 2010 12:08

Hejj, som ni ser ska jag till stan NU så måste dra, mamma, pappa sitter i bilen och väntar

vi hörs !!

  

Av emma - 17 december 2010 20:22

Ja, nu ska jag väll berätta ;)

Ja, jag heter som sagt Emma Sjöström, Jag är 13 år:) Jag går i 7a. Min favvo mat är... potatisgrattäng (stavning) och fläskfilé :D gotti (L) Mina favvo färger är turkos och marinblå och rosa (beror på vikken rosa det är) jag gillar också att flyga, haha, jag har inte flygit så mkt, men till Lanzarote (jag var 4 så jag kommer inte ihåg nått, jag kan bara föreställa mig, av det jag har sett på kort, och vad jag har fått hört) Tyskland(i maj) har jag också vart, det var den sämsta resan!!! Det var en klass resa, Våran lärare känner en tysk lärare ja då åkte vi dit, dom ska kanske hit nästa år (2011) hoppas det går bättre :D Sen i år åkte vi till Cypern, jag kan säga så här: CYPERN I MITT HJÄRTA, jag älskar hotell Calisto, love (L)Jag älskar NISSI BEACH, och det bästa

på NISSI BEACH gick nå män runt och sållde juice, och jag ÄLSKAR deras AAplsin juice, det var det bäsat med hela resan , haha nerå, vi plockade apelsiner :) det var gotti (L)

AA, haha nu orkar jag inge mer, bye (L)

Av emma - 17 december 2010 20:16


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Min tro
Dag 08 – I min handväska
Dag 09– Den här veckan
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 – Mitt värsta minne
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Min favoritfödelsedag
Dag 14 – Detta ångrar jag
Dag 15 – Den här månaden
Dag 16 – Ett annat ögonblick
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – En första
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner
Dag 25 – Ett sista ögonblick

Av emma - 15 december 2010 08:32

  

jao. det kommer bättre bilder senare :)

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards