emmasjostrom

Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 29 januari 2011 17:53

    

Av emma - 29 januari 2011 17:14

mitt 100 inlägg nu då, ett grattis ? haha

Klar :)

A, ni ser att det är lite nytt på bloggen :)

Har suttit i timmar nu , säger vi :) Vad tycks ?

Älskar att sitta vid datorn, men sen blire SO usch !

Aja

  

hatar mina tänder !

vihöres

Av emma - 29 januari 2011 16:05

Hejsan !

Idag fyller jag 14 år :D

Jag har fått:

  • Överkast
  • Kudde
  • Merlin filmer :o läskit
  • Tights
  • Snoddar
  • Läpglans
  • Pengar
  • Presentkort på waynes  ;))))

Bilder kommer sen , sitter vid fel dator igen , hejdå. Ska fortsätta att fira :) Hejs

  

bajsbild igen

Av emma - 27 januari 2011 15:20

Hejsan :)

Jag hann hem först idag :D Så då satt jag mig vid den stora datorn, för ja, internet..

Jag är så uttråkad så ja , jag ska gå och knäppa kort :) Föresten så får ni ha tålamod med fula o gamla bilder :/

Hejs

  

haaaaaaha, man ser inte att jag hade tråkigt när jag redigerade bilden på mobilen i Somrassssssssssss

Av emma - 26 januari 2011 16:45

          

Av emma - 26 januari 2011 16:30

Hello (L)

Jaha är det onsdag visst ?

För såfall har vi träning snart :)

Aha Spanska och Engleska läxförhör :/

Det gick väll bra antar jag :)

Idag hade vi tennis tror jag haha (L)

Aha, kommer snart med gamla mobil bilder , bara för jag har boring.

min Lilla ängel (L)  

Av emma - 25 januari 2011 17:34

Hejsan Svejsan (L)

Idag var det vanlig skola. Vad konstigt ! o:

Sen efter skolan var jag med Hanno och sozizar ! hehe

Aja, menmen nu har jag tråkigt. Ska antagligen plugga spanska , engelska till imorn !

Aja hejsvejs

  

Av emma - 24 januari 2011 16:50

Ojojoj asså shittt haha nerå

Men seriöst kom jag inte på någe bättre Ghahah :D Vad rolig jag är. Menmen den får duga ::)

Hello :) Imorn blir det Hanna Antagligen som ni nu redan vet :) Haha lite flum här på andra sidan data skärmen :)

Sist jag var med Hanna Hade vi det supper :) haha supper :) SUPER AMINA :) Vet hur man stavar det ;)

  

jag gillar fÄrger

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards