emmasjostrom

Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 10 januari 2011 17:32

Hejsan :)

Ja, min favvo plats är CYPERN haha, oj vad jag tjatar;) hehe.

Och min säng och matbordet :)

Och här vid datorn, annars kan jag ju inte blogga :S

 Hejda

  

ja, jag vet, SÅ FIN BILD eller nä !

Av emma - 9 januari 2011 19:21

back to school, som sagt :F

Jag saknar 7:A men inte läxorna och proven och lektionerna:/

Gå upp tidigt, usch !!!!

usch, BLÄÄÄÄ,

hatar skolan. ;(

fast rasterna är ju roliga ;)

        

bilder från skolan. 

Av emma - 9 januari 2011 17:52

Mina rädslor :

Blixtrar :o

Att gå ute när det är mörkt.

GamlaGamla bilar:O

 

  

fint ja vet :)

 

Av emma - 9 januari 2011 17:28

Hejsan:)

Jag kom nyss in. Jag har vart ute och gjort världens snyggaste snögubbe. <bilderkommer>

Jag o Alma har gjort den, sen kom hennes kompis och Hjälpte oss. Det behövdes :$

Imorn är det skola :'(

Uschh !!!

böhöhö.

HAHA

Hejdå

jag har tråkigt

Och jag är HUNGRIG

¨pöss¨

                   

HAHA

den och vi är så snygga !!!!

Av emma - 8 januari 2011 18:11

BÄSTA RESAN !!

Det är helt klart Cypern :) JUICE :))))
Bilder kommer här

             

e, inge bra bilder på Cypern, men jag orkar inte kolla igenom alla 1000 bilder....  

Av emma - 8 januari 2011 17:59

Hej, ja som ni ser i rubriken har jag ont i båda knäna:((

Jag känner det när jag går. Jag får ont av att springa på konstgräs:( Hällst i nordic. Det är så dåligt underlag :D

Och äta godis :O:o Jag trodde jag inte fick äta godis den här veckan men det fick vi, vi börjar tydligen på måndag :SS

AJA , ses ;)

   

Haha, ser ni vad som är där bakom ?

Ne men det är lixom hanna o malin (L)

pöss 

Av emma - 7 januari 2011 23:50

Hejj,

Nu så sitter man och nördar dator och hollywood snuten.

När man sitter vid datorn och hör nått spännande på tvn då måste man ju kolla.

Sen så fastnade jag här. Oppsi. Haha,

Jag måste verkligen vända tillbaks dygnen.

A men , jag vill verkligen, att ni komenterar vilken systemkamera jag ska köpa......!!

Men jag tror jag ska spara till nikon. För ingen komenterar typ.

Haha, vet ni , jag har snart slut på bilder.. Jag vill inte knäppa kort med min lilla kamera, och jag orkar inte knäppa nya ju.. HAHA, men jag ska göra det i helgen tror jag:)

Imorn blir det lång träning, springa lite :) Fotabolla lite:D Och sen fika ;)

Ha, men nu måste jag kolla klart så ska jag sova lite iafall, så jag orkar träna lite imorn ;)

         

tack mammi :)

det är min mamma som har gjort det här armbandet till mig :) Fast det är lite för litet så hon ska göra det större:) Hon har gjort fler smycken till mig, hon är jätte duktig :D

Pöss

Av emma - 7 januari 2011 11:27

SVAR : VET INTE

HEJJSAN

Idag ska jag nog inte göra nått.

Sista fredagen på hela lovet, alla lov är förkorta, till o med sommarlovet.

På månda börjar skolan, och den här terminen har vi musik och BILD.

Hoppas inte bild läran är kvar..... :o:O

JA den här dagen har jag längtat till.... vi ska ta ut julgranen :DDD Den är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ful....

Haha, ni skulle se den i nätet , typ 1 dm smal.. HAAHA, as ful iafall .....

HAHA, hejdå.

  

pöss

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards