emmasjostrom

Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 6 januari 2011 16:31

FINNS JÄTTE MYCKE SOM FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE:) haha , tillexempel mina kompisar:))

Ja men idag har jag vart med micka o sofie poå birsta.

Jag har ingen lust att skriva

SÅ Hejdå

  

nyårsafton 

Av emma - 5 januari 2011 14:48

Hej, nu är det så här att jag skriver från min iphone, så det kanske inte blir nå bra...Haha , ja men så är fallet. Jajamen, vad gör mig upprörd.När jag inte fattar då blir jag upprörd :€När jag förstår att nån ljuger då blir jag väldigt upprörd.då kan jag bara ligga och tänka på varför den ljög, och sånt där :/Jaha, idag vart det träning. Först löpning och sen fotabolla :D på lördag blir det träning igen, jag gissar att det blir typ samma träning då också , fast då ska vi duscha där efter träningen och efter det ska vi fika:) Gott thaha, jag vet inte ens vad det är för nå fika :0 phaha.Senare ska jag göra nått.. Haha. SNÄLLA komentera vilken systemkamera SNÄLLA ?? Jag ber er..... Snälla. Pösspösspösspösspösspösspösspösspösspösspösspöss

Av emma - 4 januari 2011 21:04

Hejj, ja, ett annat öginblick, är kanske när jag och michaela var med varandra hela sommaren 2009.haha, o när vi var hemma hos henne, och åt röda vinbär, haha, det var så fint där vid lekparken innan vi kom dit, hah det var så fint efter vi var där.. HAAHA

 

Aha, idag var det träning, först löpning och sen fotabolla:D Så ROLIGT:)

thihi:)

Sen har jag fotat med mammas SYSTEMKAMERA... jag vill ha en egen ;)

-men jag vill ha = sparasparasparasparaspara

haaha, det kommer gå så skitta bra :D

ahahaha.

Men iafall så kommer det nåra bilder:)

          

inte så jätte fina menmen

pöss

Av emma - 3 januari 2011 17:19

hejjjjjjjjjjjjjjj, lkguiö,

haj du ska göra mig en tjänst , gå in på den här länken :)

http//videofy.me/v/148400

 

hej, nu är jag med malin o hanna, vi har roligt.....hohihohjihoihohöfsdi

vi är flummmmm:D

aaay, en flummmm bild? det här råkade ?? gå in på av misstag:): hahahahahahahahahaha, dejtsidan.se haaaaaaaaaaaaaaha

  

 

flumm bild :)

  

pöss o hej lever pastejj

Av emma - 3 januari 2011 11:31





3990     

3490                                                      
    

                                                  
                                    



4490



vilken ska jag spara till ?

komentera vad ni tycker :)

ångest



Av emma - 3 januari 2011 10:47

Ingen bra dag för mig, jag kommer inte ens ihåg vad jag åt till frukost igår ? hur ska jag komma ihåg hela månaden ? haha, vi säger att den här månaden har vart bra. Fast det har bara gått tre dagar på året !!!!!!!!!!!!

26 dagar kvar tills jag fyller år..:)

:D längtar :D

Jaha, idag ska man va med hanna o malin:D igen , roligt, jag lovar att det kommer bilder:F haha, kanin tänder:F :F:F:F:F:F hihi, aja:) hejs/pöss

 

haha, vikken ful bildd 

Av emma - 2 januari 2011 16:09

HEJJO, nu är jag med hanna malin.

vi spelade alldeles nyss vattenpoker, inte så bra idé, :( men det var roligt:D aja jag måste gå....... pöss

  

Av emma - 1 januari 2011 15:22

OOOOOOOOOHEJJJ , o vad jag är tråkig:)

jag ångrar att jag föddes på vintern !!!! hahahahaha, kunde jag inte födas på sommarn ? HAHAHAHAHAHAHAA ,  aja

Idag har jag sovittttt, till typ halv elva^-^ skönt, och sen så åt jag frukost typ 12 :0 jag var hungrig, blåbär o hallon smoothie gotti !

Ja men mitt nyårslöfte är att inte äta godis, fast i månader, om jag inte äter godis  i en månad får  jag 200  + 200 i månadspeng !! :D0

haha, senare ska jag väll inte gö nå specielt :S som vanligt hahahahahahaha, hejsss

pöss

  

visst är jag ful ??? men jag är grymmm !!!! :0

ser ni vem ja är ?? :0

Presentation


Hejsan :)
Det är jag som är Emma. Jag är 14 år. Jag älskar att fota med mammas systemkamera, spela fotboll, och vara med mina underbara vänner.
Här skriver jag om vad som händer i mitt liv.
Släng in en komentar.
Enjoyyyy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Chatt

Omröstning

Vad är det bästa med våren ?
 Värmen ?
 Kvitter ?
 Färgerna ?
 Det börjar blomma ?
 Lukten ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards